Amb la mel als llavis: el playoff haurà d’esperar un any més

Punt final. La temporada del CB Santa Coloma ha conclòs. Dues setmanes abans – com a mínim – del que el cos tècnic i jugadors vermells haurien volgut.
L’equip de Xavi Grau va tenir a tocar la quarta posició. De fet, durant pràcticament tota la segona volta, els colomencs van gaudir d’aquest premi però dues desfetes en les dues darreres jornades van provocar que el Maristes Ademar de Badalona els hi pispessin el privilegi de classificar-se entre els 8 millors equips de Copa Catalunya. Finalment, i per segon curs seguir, el CBSC tanca el curs molt a prop del seu objectiu en una notable temporada. 15 victòries i 11 derrotes és el balanç dels colomencs.
El Draft també ho va tenir a tocar
Per la seva banda, les noies del Draft Gramenet també van lluitar fins al final per aconseguir aquest premi. Tot i flirtejar amb el descens durant bona part del curs, les de Jordi Périz van reaccionar en la segona volta i fins a pràcticament al final van tenir opcions matemàtiques de classificar-se. 17 victòries i 13 derrotes és el balanç.
La Copa Catalunya de la pròxima temporada encara serà més exclusiva quant a equips. Viiladecans i UniGirona lluitaran per l’ascens a LF2.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure