El play-off haurà d’esperar (2-2)

22/03/2014 – Marfil no materialitza el seu domini en gols i empata contra el Jaén Paraíso al Jacint Verdaguer, resultat que priva als colomencs de classificar-se matemàticament pel play-off.

La ressaca copera es va notar a les files colomenques, sobretot durant el primer temps. A Marfil li va costar generar perill constant sobre la porteria d’un Jaén que va estar força còmode durant els primers 20 minuts. A les files locals, Sepe va ser el primer en provar sort, marxant en velocitat per banda i obligant a Prieto a fer una aturada de mèrit (4’).

L’ala de Marfil seria el millor de l’equip durant els compassos inicials del duel, i en una acció de fe marcaria el primer gol, pressionant a Prieto, recuperant l’esfèrica i inaugurant el marcador quasi a plaer (5’).

Semblava que els jugadors de Xavi Passarrius ho tenien tot sota control, sobretot a nivell defensiu, però en poc menys de dos minuts el partit canviaria totalment. Primer, una jugada individual d’Ureña es convertia en l’empat (7’), i tot seguit Montes enviava una canonada a l’escaire de la porteria de Dídac en una falta indirecta (8’).

El Jaén situava el partit allà on volia, i gairebé fins al final de la primera meitat es dedicaria a defensar-se de forma ordenada, a excepció d’alguna falta centrada que inquietaria a Marfil. A les files locals, Pitu disposaria de dues rematades amb cama esquerra que marxaven per poc, i a continuació Sepe es quedava a les portes del gol en un contraatac (16’).

Just abans, el Jaén havia estat a punt d’augmentar diferències en una vaselina, però en el darrer tram de la primera part els andalusos farien un pas enrere i l’equip de Passarrius buscaria amb insistència l’empat, que acabaria per no arribar, tot i un pal de Martel.

A la represa, Rubén avisaria al Jaén tot just començar, sortint d’una paret i impactant amb potència. Però no seria fins passats alguns minuts quan Eric Martel situaria l’empat en el marcador. El xut des de la llarga distància del pivot impactava en un jugador del Jaén i sorprenia a un descol·locat Prieto (26’). Era el sisè gol de Martel en els darrers quatre duels.

Amb l’empat es veurien els millors moments de Marfil en el partit. L’equip de Xavi Passarrius es treia la son de les orelles per moments, i en atac estava més fresc. En una jugada per banda de Segura, Prieto havia de tornar a posar les mans per evitar el 3 a 2 (27’).

L’entrada de Panocha a pista encara donaria més impuls als colomencs, ja que l’espigat jugador formar al planter es creava els seus espais jugant de pivot i doblava bones pilotes als companys que venien de cara. A continuació, Adolfo tornava a fregar el gol en una voleia amb cama esquerra que Prieto refusava (30’).

De la mà de Panocha el perill era constant, mentre que al Jaén li costava un món mantenir la possessió. En atac, els andalusos només avisaven amb un xut ras de Montes (33’), i en defensa es mantenien a mitja pista, sense arriscar gens. El ritme, la velocitat de circulació i la pressió eren colomenques i només faltava el gol.

La pilota no volia entrar, ni en un córner que Segura no rematava ni en una canonada de Rafa López que aturava Prieto (36’). I és que mentre el porter visitant es confirmava com l’home del partit pel Jaén evitant novament el gol d’Adolfo, Dídac havia d’intervenir per segon cop en tot el segon temps per avortar un contraatac de Buendia (38’).

Fins al final seria Marfil qui tindria el domini i les ocasions. Abans de la conclusió del duel, colomencs i andalusos disposarien d’una ocasió per endur-se els tres punts. Jugant amb el porter jugador, l’equip de Xavi Passarrius estaria a punt de marcar, però Pitu no arribava a posar el peu en una jugada de fons. Pel Jaén, Ureña veia com la seva rematada a la desesperada era treta per Dídac.

No hi hauria temps per més i els colomencs s’havien de conformar amb l’empat, tot i dominar tota la segona meitat (2-2). Amb aquest resultat Marfil es manté quart amb 43 punts, sis més que Magna Navarra, el cinquè classificat. Montesinos Jumilla, el novè, està a 14, i per tant el play-off està quasi assegurat a falta de cinc jornades de lliga.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure