La Rapitenca supera a la Grama de penal

05/03/2013 – Un penal dubtós va ser el causant de la setena derrota de la Gramenet en la present temporada. Els de Toni Romero segueixen sense poder aixecar cap

El 2013 està sent poc fèrtil en quant a resultats per a la Gramenet. L'equip ha continuat instal·lat en l'empat sempitern. Però ara els triomfs ja no arriben. Abans eren escassos, però en l'any present l'equip encara no coneix la victòria. I això està provocant que el pou classificatori s'apropi perillosament a mesura que passen les jornades. D'haver acabat el 2012 en una tranquil·la i gens compromesa zona mitja del grup, la Grama ha passat ara a estar a només sis punts de la zona de descens.

 

Diumenge els de Toni Romero van calcar l'actuació que en tantes altres vegades en aquest curs els ha volgut algun dels infinits empats que figuren en la seva estadística. Contra la Rapitenca, la Grama va fer un partit correcte. L'equip va mostrar-se sòlid i ben armat defensivament, permetent poques ocasions de gol del rival. Alhora, la Gramenet va coixejar quan es tractava de buscar la porteria contrària. Cúmul d'imprecisions, inseguretat en les passades i ningú que es tirés l'equip a l'esquena. Quan s'arribava el descans va donar-se la jugada que determinaria el signe del matx. El colomenc Aitor va tocar dins de l'àrea una pilota en la mà -presumiblement de manera involuntària, però- i l'àrbitre va assenyalar penal i va deixar als de Santa Coloma amb deu, ja que el propi Aitor veia per aquesta acció la segona groga. D'una tacada, la Grama es va veure per darrere en el marcador i amb un jugadors menys.

 

Una Gramenet orgullosa no va voler desistir en l'intent de l'empat durant la segona part. La Rapitenca buscava al mateix temps el gol de la sentència. A la Grama jugar amb un home menys va afectar-li poc per defensar: l'equip va ajuntar-se de manera que no es va notar la inferioritat numèrica. Però en atac els problemes de la primera part van reproduir-se en la segona. Els de Toni Romero no arribaven amb perill a la porteria dels del Montsià. 

 

La Grama segueix en tretzena posició amb 29 punts, que són sis més que els que té el Palamós, el primer dels tres equips que baixarien a Catalana. Els de Toni Romero necessiten amb urgència un triomf que els retorni a una posició no tan apurada. Diumenge vinent l'equip rebrà a Can Peixauet al Vilassar de Mar, que se situa una plaça i dos punts per sobre de la Gramenet.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure