26/11/2013 – Els resultats de la darrera jornada de futbol sala al grup III de Segona Divisió B propicien que els dos equips de Santa Coloma estiguin igualats amb 24 punts a les primeres places de la lliga.
El filial de Marfil Santa Coloma no va tenir pietat del Sala 5 Martorell i el va superar per la via ràpida (6-1). El conjunt dirigit per Óscar Redondo va ser superior, ja que la defensa visitant només va poder aguantar durant els primers minuts.
Pitu va ser una amenaça constant pel Martorell, amb la seva qualitat i capacitat per desequilibrar. El veterà ala de Marfil B va fer lluir-se a Negro en la primera acció del duel i, a continuació, els visitants van gaudir de la seva millor ocasió en tot el matx, amb un xut al pal de Pau Albacete.
Al descans, Marfil B guanyava per un còmode 2 a 0, després dels gols de Pol (6’) i de Pitu (17’). Només començar la segona part, els colomencs van sentenciar el duel amb dues dianes més, obra d’Arnau (21’) i David (22’). Fouad (27’) va retallar distàncies pel Sala 5 Martorell, però de nou Pitu (37’) i Castro (38’), de doble penal, van perforar la porteria visitant.
Aquesta és la vuitena victòria de la temporada de l’equip entrenat per Óscar Redondo i la setmana vinent intentarà defensa el co-liderat contra el Ràpid Santa Coloma.
L’altre líder del grup III de Segona B, el CFS La Unión, no va passar de l’empat a domicili contra un combatiu Montcada (5-5). Sens dubte aquest va ser el duel de la jornada, ja que els de Juanjo Amigo van haver de remar de valent per puntuar.
El Montcada guanyava per 4 a 2 al minut 28, però La Unión va treure l’orgull i va empatar el partit. Pitu, en dues ocasions, Pedro, Andrés i Peluca van marcar per part visitant.
L’empat sumat contra el Montcada fa perdre el liderat en solitari a l’equip de Juanjo Amigo i trenca una ratxa de tres victòries seguides. A la jornada 12, el CFS La Unión rebrà a Santa Coloma al Prosperitat.
A Segona B, també destaca l’empat aconseguit pel Ràpid Santa Coloma contra l’Igga Prosperitat (6-6), rival directe per eludir el descens. Un contraatac resolt per David i un xut d’Oliver van posar al nou Ràpid d’Alberto Adamuz, nou tècnic de l’equip després de la marxa de Juan Antonio Escabias, amb una renda de dos gols (0-2).
A partir d’aquí, l’Igga Prosperitat va fer un pas endavant i en una acció desafortunada de David, qui es va acabar marcant en pròpia porteria, va trobar el primer gol. En l’última jugada abans del descans, Carlos va empatar.
A la represa, el Ràpid Santa Coloma es va avançar de nou en fins a tres ocasions, gràcies amb una diana de Bria i tres d’Oliver, l’última d’elles, la del 5 a 6, jugant amb porter jugador.
Quan semblava que la victòria no es podia escapar, un penal transformat per Carlos va establir l’empat definitiu i va privar el tècnic Alberto Adamuz d’aconseguir el triomf tot just després de fer-se càrrec de l’equip. Amb aquest empat, el Ràpid segueix penúltim amb vuit punts i la propera jornada rebrà al Marfil B.
Finalment, a Tercera Divisió, el Sagarra va golejar al Futsal Vilassar de Mar i agafa aire a la classificació (0-4). Els colomencs van guanyar el segon partit de la temporada contra un rival que transitava a la zona alta de la taula.
Dos doblets d’Alberto i de Juan Serrano van donar el triomf al Sagarra davant d’un Vilassar massa erràtic en atac. Amb aquest resultat, els colomencs són catorzens amb set punts i ja pensen en derrotar al Montsant per mirar de sortir de la zona crítica.